Як Ви думаєте, маленька рибка втече? Я думаю, що так. Принаймні, я за неї вболіваю. А от роботам учасників КМФР я бажаю бути впійманими рибою-хижаком. Я поясню чому.
«Фестиваль має свій логотип - і це складова фірмового стилю, яка залишається сталою незалежно ні від чого,» - вважає генеральний продюсер КМФР, Максим Лазебник. Це правда. Інакше хіба ми б в далекому Сінгапурі, в китайському антикварному магазині не підстрибнули б від захвату, побачивши гаманець у вигляді рибки, який з'ів іншу рибу-гаманець для монет?! «Так це ж Київський фестиваль!» І нас одразу потягнуло на Батьківщину. Ідея народилась одразу. Ми ж дизайнери і думаємо предметно. Риба-гаманець - Київ - реклама - тарілки - сумка для нагород. Одна риба з'їсть іншу. Разом з тарілкою. Все так ясно і очевидно зв'язалось у ланцюг. Журі виловлює з моря робіт окремі «перлини», і пропонує вилов усім на тарілці, мовляв, - дивись, порівнюй, тягнись. Відібрано і упаковано.
Я дуже люблю Київський фестиваль за теплоту, веселощі, насиченість. Та й нам тут щастило з самого початку. Кожного разу, отримуючи «київські тарілочки», одразу після радості перемоги, приходила турбота про те, куди б їх покласти, щоб не розбились. Попереду вечірка, а тут ти зі своїми тарілками. Потім дорога додому - літак, поїзд, олені... (До речі, колеги, у нас тут, в Удмуртії, всі їздять на оленях!) Отже, ідея була такою ж теплою і кольоровою, як наше ставлення до КМФР - зробити рибку, символ фестивалю, НОСІЄМ нагород в прямому значенні слова, поставити її в центр фірмового стилю, сфокусуватись на бренді, і весь стиль зробити яскравим, веселим, теплим, близьким. Живим і легким, як травневий вітер. І без напруження, оскільки перемоги плинні. Рибка з'їсть Вашу тарілку. Ланцюг буде продовжено. А далі - життя. Літак, поїзд, олені...
Над проектом працювала і працює вся дизайн-студія «Мухіна».
Повернутися до списку новин